Skip to content

Умови використання

Умови продажу

Публічна оферта інтернет-магазину www.thalgo.com.ua з продажу Товару

Дана пропозиція (оферта) адресована необмеженому колу осіб, які бажають придбати товари в інтернет-магазині thalgo.com.ua (далі – інтернет-магазин). Оферта встановлює правила та порядок продажу товарів через інтернет-магазин, а також регулює відносини між покупцем та продавцем під час продажу товарів через інтернет-магазин та надання у зв’язку з таким продажем послуг.

Покупцеві, який бажає придбати товар в інтернет-магазині, необхідно уважно ознайомитися з умовами, що містяться в цій оферті, та у разі згоди – прийняти умови нижченаведеної Угоди.

Ця Угода є публічним договором відповідно до Цивільного кодексу України (статті 633, 641) та Закону України «Про електронну комерцію» (ст.11).

Предмет згоди

Предметом цієї Угоди є надання можливості Покупцю купувати для особистих потреб, не пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності, Товари, представлені в каталозі Інтернет-магазину, на умовах цієї Угоди.

Ця Угода регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, у тому числі:

• добровільний вибір Покупцем товарів у Інтернет-магазині;

• самостійне оформлення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині;

• оплата Покупцем замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;

• обробка, доставка та передача замовлення Покупцю на умовах цієї Угоди.

Основні поняття

Сайт – сукупність інформаційних ресурсів, розміщених в Інтернеті за адресою http://woocommerce-538780-1722286.cloudwaysapps.com.

Інтернет-магазин – Інтернет-сайт, розташований в мережі інтернет за адресою http://woocommerce-538780-1722286.cloudwaysapps.com, де представлені Товари, пропоновані Продавцем для придбання, а також умови оплати та доставки Товарів Покупцю.

Користувач Сайту – відвідувач Сайту thalgo.com.ua.

Покупець – фізична особа, відвідувач Сайту, який приймає умови цієї Угоди, має намір замовити або придбати або замовляє, що набуває Товар виключно для особистих потреб, не пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності.

Продавець – ФОП “ЕЛЬ-ШАМАНДІ СЮЗАНА ХАССАН”, код ЄДРПОУ – 3474904880.

Акцепт – дії Покупця/Користувача, спрямовані на прийняття умов цієї оферти.

Замовлення – встановленим чином оформлений запит Покупця на придбання та доставку за вказаною Покупцем адресою Товарів, вибраних на Сайті.

Продаж товарів через інтернет-магазин – продаж Товарів шляхом укладання електронної угоди на підставі ознайомлення покупця із запропонованим продавцем описом Товару, що міститься в каталозі Інтернет-магазину, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром під час укладання цієї угоди.

Товар – Косметична продукція, харчові добавки та аксесуари, представлені на продаж на Сайті Продавця.

Пропозиція – інформація, розміщена на Сайті про конкретний Товар, який може бути куплений Покупцем. Пропозиція включає: інформацію про сам товар, інформацію про ціну Товару, способи оплати та доставки, а також інші умови придбання Товару Покупцем. Умови пропозиції визначаються продавцем. Пропозиція не є офертою, а лише інформацією про можливі засоби придбання Товару.

Особистий кабінет – розділ Інтернет-магазину, доступний користувачеві після реєстрації, за допомогою якого останній здійснює управління своїм обліковим записом (акаунтом).

Реєстрація – заповнення Покупцем/Користувачем відповідної форми на сайті із зазначенням необхідних для ідентифікації даних, з подальшим внесенням особистих (персональних) даних Клієнта в базу даних Продавця.

Покупка без реєстрації – вид замовлення Товару на Сайті, який відрізняється тим, що Покупець може зробити Замовлення Товару без проходження процедури Реєстрації на Сайті Продавця.

Статусне повідомлення – повідомлення, яке надсилається Продавцем на e-mail або мобільний номер Користувача сайту та містить інформацію про статус Замовлення, реєстрацію, доступ до особистого кабінету тощо. Повідомлення цього типу можуть бути отримані Користувачем сайту під час здійснення відповідних дій (реєстрації, оформлення замовлення тощо) та не вимагають додаткової згоди на їх отримання.

Інформаційне повідомлення – повідомлення, яке надсилається Продавцем на e-mail або мобільний номер Клієнта і містить інформацію про спеціальні пропозиції, акції, новини Продавця та інші повідомлення.

Загальні положення

  1. Продавець здійснює продаж Товарів через Інтернет-магазин за адресою https://thalgo.com.ua/.
  2.  Замовляючи Товари через Інтернет-магазин, Покупець погоджується з умовами продажу Товарів, викладеними у цій Угоді. У разі незгоди Покупець не повинен здійснювати замовлення Товару через інтернет-магазин.
  3. Ці Умови продажу товарів, а також інформація про Товар, представлений на Сайті, є публічною офертою відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України та статті 11 Закону України «Про електронну комерцію».
  4. Угода набирає чинності (вважається укладеною) з моменту отримання Продавцем належним чином оформленого Покупцем Замовлення, в якому мають бути зазначені:

• електронну адресу, прізвище, ім’я, по батькові, контактний номер телефону Покупця або вказаної ним особи (Одержувача), адресу, за якою слід доставити Товар;

• найменування, кількість та ціна Товару;

• вартість доставки, відповідно до умов, зазначених у розділі «Доставка».

5. Продавець має право будь-коли в односторонньому порядку змінювати умови даної оферти. Ці зміни набирають чинності з моменту розміщення нової версії Оферти на сайті.

Реєстрація на сайті

  1. Реєстрація на Сайті здійснюється за адресою https://thalgo.com.ua/my-account/.
  2. При реєстрації на Сайті Покупець зобов’язується надати достовірну та точну інформацію про себе та свої контактні дані для виконання Продавцем своїх зобов’язань перед Покупцем та доставки йому Товарів.
  3. Реєстрація на Сайті не є обов’язковою для оформлення Замовлення.
  4. Продавець не несе відповідальності за невиконання своїх зобов’язань, якщо інформація, що надається Покупцем під час реєстрації, є неточною або неповною.
  5. Покупець зобов’язується не повідомляти третіх осіб свої логін та пароль, вказані під час реєстрації. У разі виникнення у Покупця підозр щодо безпеки його логіну та паролю або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Покупець зобов’язується негайно повідомити про це Продавця, надіславши відповідне електронне повідомлення з особистого кабінету або електронний лист за адресою: [email protected]

За всі дії, що здійснюються від імені Покупця, тобто з використанням його логіну та паролю, відповідальність несе виключно Покупець.

Інформація про товар, ціна товару

  1. Фотографії представлених на сайті Товарів можуть дещо відрізнятись від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Супроводжуючі Товар опису/характеристики надаються для ознайомлення. Інтернет-магазин не гарантує точності та повноти матеріалів про товари, що надаються на Сайті, зазначаються основні характеристики товару. Повну інформацію про товар Покупець може отримати звернувшись до консультантів.

Продавець може будь-якої миті без повідомлення вносити зміни в описи або фотографії товарів. Інтернет-магазин не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи, але не обмежуючись збитками від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), що виникла внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання Сайту.

Для уточнення інформації про Товар Покупець може звернутись до консультантів інтернет-магазину. Способи зв’язку з консультантами наведено в розділі Контакти.

  1.  Ціна товару, наданого на Сайті, вказана у гривнях з урахуванням ПДВ.
  2. Інформація про товар, розміщена на сайті thalgo.com.ua, представлена ​​з метою ознайомлення.
  3. Покупець погоджується з тим, що ціна на товар, відкладений ним у «Кошик», його асортимент та кількість будуть актуальними лише на момент формування «Кошики» і можуть змінюватися, якщо покупка не була остаточно оформлена шляхом натискання кнопки «Підтвердити замовлення».
  4. Весь товар, представлений на Сайті, є оригінальним, що підтверджується відповідними документами (висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікатами відповідності).
  5. Ціна зі знижками або акційними пропозиціями вказується в «Кошику» при оформленні замовлення. Натискаючи кнопку «Оформити замовлення», Покупець погоджується з придбанням товару за вказаною у «Кошику» ціною.
  6. Ціна Товару на Веб-сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений Покупцем Товар не підлягає зміні.

  7. Продавець має право надавати знижки на Товари, проводити акції, встановлювати спеціальні ціни на товари. Види знижок, порядок та умови їх нарахування вказані на Сайті у розділі «Спеціальні пропозиції» та можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

  8. У разі неправильної вказівки ціни замовленого Покупцем Товару Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення. При неможливості зв’язатися з Покупцем, цей Замовлення вважається анульованим. Якщо Замовлення сплачено, Продавець повертає Покупцеві сплачену за Замовлення суму на платіжну картку

Оформлення замовлення

  1. Покупець самостійно оформляє Замовлення, шляхом вільного вибору бажаного товару, переміщення його в розділ “У кошик” та підтвердження вибору натисканням кнопки “Оформити замовлення” або по телефону. Після оформлення замовлення Покупцеві буде надіслано повідомлення про підтвердження замовлення на зазначені при оформленні замовлення контакти (email та/або мобільний телефон) або про передбачувану дату надходження товару у разі його відсутності. При оформленні замовлення по телефону повідомлення здійснюється через телефонний зв’язок або надсилання повідомлення на мобільний номер.
  2. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця останній має право анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця дзвінком консультанта інтернет-магазину, листом або повідомленням на мобільний номер. У разі анулювання передоплаченого Замовлення, вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну картку.

  3. Оформляючи Замовлення, Покупець підтверджує свою згоду з умовами даної оферти та надає згоду на обробку своїх персональних даних. Покупець підтверджує, що ознайомлений із розділами Сайту «Доставка» та «Оплата», погоджується з ними та розуміє їх у повній мірі. Продавець залишає за собою право змінити термін доставки замовлення з повідомленням Покупця.
  4. Покупець несе ризик несприятливих наслідків за надання невірних відомостей, що спричинило неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов’язань перед Покупцем.
  5. Для підтвердження Замовлення з Покупцем може зв’язуватися консультант інтернет-магазину, який уточнює деталі Замовлення, погоджує дату та час доставки. Підтвердження замовлення може відбуватися без дзвінка консультанта, за допомогою електронного листа або повідомлення на мобільний номер.
  6. Продавець має право відмовитися від передачі Замовлення Покупцю у разі, якщо дані, зазначені Покупцем під час оформлення Замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх достовірності. У разі анулювання передоплаченого Замовлення, вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну картку.
  7. У разі відсутності замовленого товару Покупець має право замінити його на інший Товар або анулювати Замовлення за допомогою повідомлень у розділі Зворотній зв’язок у Власному кабінеті або за телефоном Гарячої лінії.

Покупець має право скасувати Замовлення за допомогою повідомлень у розділі Зворотній зв’язок у Власному кабінеті або за телефоном Гарячої лінії.

Доставка товару

  1. Доставка Товару здійснюється обраною Продавцем кур’єрською компанією. Способи, зразкові терміни, територія доставки Товарів вказані на Сайті під час оформлення Замовлення. Орієнтовний термін та час доставки погоджуються Покупцем із оператором або консультантом інтернет-магазину під час підтвердження замовлення. Надалі зручний час доставки обумовлюється Покупцем та представником кур’єрської компанії.
  2. При доставці Товар вручається Покупцю або третій особі,зазначеному у Замовленні (Одержувачеві). У разі неможливості отримання Товару зазначеними вище особами Товар може бути вручений особі, яка може надати відомості про Замовлення, а також сплатити вартість Замовлення у повному обсязі. Зобов’язання Продавця у разі вважаються виконаними належним чином.
  3. Разом із Замовленням Покупцеві передаються передбачені чинним законодавством документи.
  4. Представник кур’єрської компанії (кур’єр) при врученні Товару має право вимагати документ, що засвідчує особу Одержувача.
  5. Право власності на Товар переходить до Покупця у момент передачі Товару після сплати повної вартості Товару.
  6. Ризик випадкової загибелі або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця в момент передачі йому Товару та проставлення Покупцем/Одержувачем підпису у документах, що підтверджують його доставку. У разі недоставки Товару Продавець відшкодовує Покупцю вартість передплаченого Покупцем Замовлення та доставки у повному обсязі після отримання від кур’єрської компанії підтвердження втрати Товару або його повернення на склад Продавця.

 

  1. Вартість доставки: Доставка здійснюється за тарифами обраної кур’єрської компанії.

  2. Обов’язок Продавця передати Товар Покупцеві вважається виконаним у момент вручення Товару Покупцю/Одержувачу або отримання Товару у відділеннях кур’єрських компаній.

  3. При отриманні замовлення Отримувач повинен перевірити цілісність упаковки та, якщо немає видимих ​​її пошкоджень, сплатити суму замовлення з урахуванням вартості доставки кур’єру (при здійсненні готівкового розрахунку).

    Кур’єр не уповноважений надавати будь-які консультації щодо товару. Усі запитання необхідно адресувати оператору контакт-центру.

    Розпаковану коробку із Замовленням повернути кур’єру неможливо – всі питання та розбіжності щодо комплектації замовлення, відсутності товару чи наявності шлюбу Покупцем вирішуються з інтернет-магазином, а не з кур’єром.

    У разі пошкодження продукції, відсутності товару або виявленні шлюбу, Одержувачу необхідно повідомити про це консультанта по телефону в робочий час, зазначений у розділі «Контакти», або за допомогою повідомлень або написавши на адресу .

Оплата товарів

  1. Покупець має можливість оплатити замовлення одним із способів:

• Готівковий розрахунок:

Покупець може оплатити замовлення готівкою кур’єру або у відділенні Нової Пошти.

• Банківською карткою:

При оформленні замовлення Покупець може здійснити оплату за допомогою платіжної картки Visa або Mastercard на Сайті. Провайдер електронних платежів – компанія LiqPay.

Повернення товару та грошових коштів

  1. Повернення Товару належної якості. Відповідно до чинних норм законодавства*, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню чи обміну. *Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172 до товарам належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
  2. Повернення Товару неналежної якості.

Товар неналежної якості – це товар, що містить недоліки. Недолік товару – це невідповідність його вимог нормативно-правових актів і нормативних документів, умов договору або вимогам, які пред’являються до нього. Отриманий Товар має відповідати опису на Сайті. Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.

 

2.1 Якщо Покупцеві було передано Товар неналежної якості, Покупець має право скористатися положеннями статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» – вимагати заміни на товар належної якості або вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.

2.2 Вимоги (заява) щодо повернення грошової суми, сплаченої за товар неналежної якості, підлягають задоволенню протягом 7 робочих днів з дня пред’явлення відповідної вимоги. Повернення коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару на платіжну картку Покупця.

Додаткові умови

  1. Інтернет-магазин та сервіси можуть бути тимчасово частково або повністю недоступні через проведення профілактичних або інших робіт, або з будь-яких інших причин технічного характеру. Технічна служба Продавця має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Покупців або без цього.
  2. У разі виникнення питань та претензій з боку Покупця він може звернутися до Продавця. Усі суперечки сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів, при недосягненні угоди спір буде передано на розгляд до суду відповідно до чинного законодавства.

  3. Визнання судом недійсності будь-якого положення цієї Угоди не тягне за собою недійсність інших положень.

Українська